Расход в городе: 8.5 л/100км, по трассе: 6.5 л/100км, средний: 7.5 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Насправді все досить банально як і у більшості. Ходив в Армамоторс на тест-драйв дизельного Мегану на роботі, та вже думав замовити максимальний. Але чекати було довгенько, та й були сумніви стосовно доцільності покупки седану в наш час.
Авто в мене трохи було різних. Не хотілося більше роботів і варіаторів (привіт мій Ніссан Альтіма). Натомість виникло бажання спробувати дизель або гібрид. В результаті склалися такі вимоги:
- бюджет в районі 30ти чи трохи за.
- кросовер
- дизель + гідроавтомат чи гібрид
- повний привід як плюс
Власне кажучи за допомогою калькулятора сформувався й спиок варіантів:
Французи відпали після розрахунку потрібних опцій. Хоча авто суперові на свої гроші, особливо 3008. Також відпав Sportage, так як після огляду авто в салоні я зрозумів, що купив би його тільки в комплектації GT line, що також оверпрайс.
РАВ4 відпав тому, що черга на гібрид 6міс! І то неостаточно. Хоча потім вони мені дзвонили... Та й чесно кажучи не вразив так щоб сильно. Його плюс в порівняні з конкурентами це тільки гібридність і ліквідність на вторинному ринку. Авто сильно переоцінене як на мене. До того ж за 34 тис на той час це була база навіть без CarPlay.
В результаті мій остаточний вибір, я к Ви вже мабуть здогадалися - дизельний Tucson в досить багатій комплектації Елеганс. Дилер Hyundai зробив значну знижку та кілька подарунків + вибір кольору безкоштовний на всі моделі. Звісно довго думав про бензин в топі. Але дизель їде набагато цікаіше + 8 швидкісна коробка і повний привід. Тому комплектація Елеганс, яка також дуже багата в плані комфорту та безпеки.
Що можу сказати після 45 тис. пробігу починаючи з літа 19 року. Якщо чесно якихось значних недоліків не бачу. Хоча емоції вже давненько втихли. Стосовно дизеля не жалкую - чудова динаміка + економічність завдяки 8 ступеневому автомату. Салон без проблем, шумки вистачає, скрипів поки немає взагалі. Якість салону на достойному рівні. Не погоджусь з тими, хто пише, що жорстка. Вважаю навпки, що вміру збита. Хороший демпфер ходовки від кузова. В того ж Рава помітно гірше. Короче, як раз добре для наших доріг, і це не зважаючи на R18. Дорогу дуже добре тримає як для кросовера.
Згадаю також і штатну аудіо систему: звук на мої вуха 6-7 балів з 10. Особливо добре грає з якісним контентом. Частот і сцени вистачає. Присутній CarPlay і беспровідна зарядка. Працює швидко і безглючно.
Обслуговування у дилера недороге та добре ставлення на диво. Все усувається швидко і без зайвих питань. Називати дилера не буду щоб не реклама.
Із недолікі, які помітив - дивний алгоритм роботи круіз-контролю, який змушує коробку частенько перемикатися між 7-8 передачами. Тому круїзом майже не користуюся. Прошивок нових кажуть немає і, щось мені здається, вже і не буде. Також є косяк, який проявляється при температурах зовні +18 і двигуна +50 приблизно. А саме при включеному кліматі, утримуючи авто гальмами на Drive, секунд 10 можуть плавати оброти двигуна. Перевіряли на зовсім нових авто - та ж фігня і тільки на дизелях. Проблема схоже також в пршивках. Дилер каже, що написали імпортеру та виробнику, відоси приклали але рекції наразі ще немає. Також сумніваюсь що вона буде. Не скажу що це серйозна проблема але 33кілобаксів за авто... Хоча в люкосвих брендах бува й гірше.
Взимку при морозах більше 10 довгенько прогрівається коробка від дизеля. Можна проїхати 10-15 км а більше 6тої не перемикається.
Плюсы автомобиля:Якісний, комфортний та надійний кросовер. Досупний сервіс, принаймні в період гарантії.
Минусы автомобиля:Є недоробки в прошивках. В великі морози дизель довгенько прогріває коробку передач.
Совет покупателю:Хто сумнівається - можна брати. Якщо є можливість беріть Топ або Елеганс.
Правильний вибір в сторону дизеля! Бензин жере, не їде і не славиться надійністю. Стосовно всіх описаних пріколів, дійсно виглядає на проблеми з прошивкою і те, як подружили двигун з новою коробкою. В мене дорестайл і на 6-ст автоматі таких зауважень нема. У вас до речі Євро-6 з AdBlue двигун?
Как быстро летит время: кажется, обновленный Hyundai Tucson тестировали совсем недавно, а на самом деле два года назад. Тогда он был представлен с тремя вариантами двигателя. Сейчас их тоже три, но в «команде» силовых агрегатов произошли изменения.