Расход в городе: 8.0 л/100км, по трассе: 6.0 л/100км, средний: 7.0 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Лонг Рід)
На початку 2024 року наше життя зробило різкий поворот. Ми дізналися, що чекаємо на другу дитину, і це було водночас радісною новиною та викликом. Адже наш Nissan Juke з багажником на 250 літрів уже не справлявся із завданням перевезення однієї коляски, а що казати про два автокрісла, іграшки, сумки та купу інших речей, які зазвичай супроводжують батьків маленьких дітей. Тож, не відкладаючи, ми вирішили шукати новий автомобіль, який відповідатиме потребам нашої зростаючої родини.
З чого почати: чіткі критерії вибору
Перш ніж вирушати до автосалонів, ми визначили кілька базових критеріїв. Адже шукати авто “просто так” — це прямий шлях до безкінечних розчарувань.
1. Ціна: максимум $30-32тисяч.
2. Повний привід: для нас це був обов’язковий пункт, адже ми часто виїжджаємо за місто.
3. Об’єм двигуна: не менше 2 літрів, щоб авто не задихалося від навантаження.
4. Тип палива: бензин. Дизель відкинули через високі податки в Європі, а електромобіль — через наші сумніви щодо стабільності електромережі під час можливих блекаутів.
На цьому етапі відразу стало зрозуміло, що американські авто не розглядатимемо. Наша “лотерея” з Nissan Juke, який довелося неодноразово лагодити, навчила нас не ризикувати. Європейські авто також викликали чимало запитань: здебільшого незрозуміле походження, приховані історії, відсутність сервісних книжок.
Пошуки в Ужгороді та Мукачеві
Якщо ви мешкаєте на Закарпатті, то розумієте, що вибір тут обмежений. Ми відвідали всі місцеві салони, обійшли десятки варіантів, але більшість із них не відповідала нашим очікуванням.
Особливу увагу привернув Nissan X-Trail Hybrid. Здавалося, що це ідеальний автомобіль для сім’ї: сучасний, гібридний, з просторим багажником. Але одна проблема все зіпсувала: об’єм двигуна, ну а потім і ціна на рестайл 25. Маленький мотор просто не справлявся б із вагою авто, а ціна з початку 24 року до кінця року піднялася на 300 тисяч якось..
Страшне.
ПС - звичайно нам і на мінімальну комплектацію початку 24го не вистачало, але мрії вони такі)
На цьому етапі наші потенційні варіанти звузилися до кількох моделей:
• Skoda Kodiaq — просторий і з гарною репутацією, але вживані екземпляри коштували дорожче нашого бюджету.
• Toyota RAV4 з 2.0 бензином — надійна, але також переоцінена на вторинному ринку.
• Mazda CX-5— компромісний варіант: не викликала захоплення, але вкладалася в бюджет.
• Серед нових моделей лідером став Hyundai Tucson, який здавався ідеальним за співвідношенням ціна-якість.
Наприкінці осені ми зосередилися на Tucson. Дилер Hyundai в Мукачеві одразу запам’ятався активністю свого менеджера, який щотижня дзвонив і розповідав, які подарунки нас чекають. Гумові килимки в салон і багажник повторювалися у кожній розмові, аж поки це не стало анекдотом.
В грудні салон запропонував акцію: знижка 40 тисяч гривень. Це був ідеальний момент для покупки. Але тут виникло те, що називають “форс-мажор”: банки відмовилися проводити платіж, вимагаючи додаткових документів про походження коштів. Я почав збирати всі довідки, не знаючи, скільки це займе часу.
Через затримки я вирішив спробувати знайти авто з пробігом. Але Закарпаття знову обмежило вибір. У сегменті машин до від 20 року із пробігом до 100 тисяч кілометрів було лише 5-7 варіантів. Причому більшість із них стояли в продажу місяцями.
Особливо розчарували власники Toyota RAV4. Написавши 15 продавцям заходу та центральної України - я отримав кілька сухих відповідей, які звучали так, ніби я прошу у них подарувати машину ( звичайно я просив невелику знижку і варіації доставки). Це стало сюрпризом - всі відмовили🤗.
Повернення до Hyundai Tucson
У розпал цих пошуків мені несподівано подзвонив менеджер Hyundai із пропозицією “майже вигідної” угоди. Знижка вже зменшилася до 28 тисяч гривень ( бо минула акція закінчилася) Хоча пізніше я дізнався, що акція “-40 тисяч” усе ще діяла. Це стало уроком: вірте, але перевіряйте.
Відмічу деякі думки що до салонів:
-шкода що не має різних кольорів, завзвичай чорні, білі, червоні..
-не пропонуйте ті коврики, бо це жесть
-сервіс салонів має бути більш в он-лайні ( онлайн огляд, доставка авто, та інші)
-питання до акцій.
Машину оплатили, ура.
Поставити на облік салон допоміг онлайн, дякувати боже. Шкода сервісу доставки Авто не має, або за всі гроші світу.
Комплект авто, ключі для домкрата, до карт, запаска.
Що до машини туксон))
Тепер наша родина легко може загубить машину на парковці.
Мінуси
- відсутність ковриків, треба докупити
- В багажнику, під лядою де докатка - не має оргнайзерів для речей, не розумію, місце є, а його не має. Просто не зручно скаласти деякі речі( вогнегасники, і таке інше)
- Літня резина з салону взимку, треба брати нову зимню.
- Ляда не відкривається сама пневмоупорами, закривається під вагою легко.
- Пластиковий лючок бензобаку, виглядає як насмішка.
- Двері - всі такі легкі і тонкі, тяжко закрити…
Плюси
- великий багажник
- Зарядки і розетки в багажнику там на задньому ряді
- Не великі габарити машини
- Задній ряд має доста місця
- Гарна підсвітка салону
- Гарна оглядовість у водія
- Не сильно малий кліренс, достатній щоб відчувати але не балуватись.
- Автосвітло і автодвірники
- Підсвітка поворотів
- Апл карплей
По іншим аспектам єксплуатаціі
1. Машина має автомат, 6, можливо поки обкатую але він дуже скидає оберти знімаючи ногу з педалі акселератора - і максимально показує що йому так гоже працювати
2. Перед виїздом при нулі, треба чекати хвилин 5-7 щоб двигун прогрівся, по інакше іде не менше 2к обертів і починаєш чути двигун
3. З першого погляду і натиску на акселератор - це авто для тихого комфорту ( мінімальний мінімум для вирішення побутових задач і для поїздок на дистанції з родиною)
4. Розхід пального - місто 8, траса 6.5
5. Мʼяка підвіска
З допів ставив засих двигуна. В морду решітку не ставив, хай дихає)