Расход в городе: 12.5 л/100км, по трассе: 8.0 л/100км, средний: 12.0 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Доброго дня. Ось і я вирішив написати свій відгук, так як сам провів багато часу шукаючи реальний відгук по цій машині. Мій буде реальний. Забігаючи наперед скажу - авто хороше, якщо подобається, то купляйте однозначно.
Для розуміння - це мій 29-тий чи 30-тий автомобіль, порівняти повірьте маю з чим. Останні машини були японські, перша половина практики тільки німецькі так як не їздив на японцях. Останнім німцем був Пассат. Купив новий в салоні за 43 долара і на 21000 км була заміна чогось там в коробці вартістю 6000 доларів. Машина відразу була продана і в цю сторону не дивлюсь взагалі, навіть якщо подарують задумаюсь чи брати такий подарунок. З японців однозначно не раджу Ніссан, так як можете загубити пломби при їзді, ну і гірша обезшумка навіть не знаю в якій машині.
Машину побачив випадково, так як був налаштований тільки на Тойоту РАВ4. Знайомий шукав машину і попросив повозити його по салонах. На тест-драйві за кермом їхав я так як він не міг сісти за кермо... Ну і все... Так я її і купив. Відразу була продана стара машина плюс кредитна програма і машина ваша!!!
Машина купила зовнішнім виглядом і наповненням і через рік часу вона радує око кожний день. В комплектації Тренд є все, що я шукав крім шкіри, панорами і ще пару не дуже суттєвих моментів. Рав4 в такій комплектації коштував на багато дорожче. Брав старий атмосферник, катаюсь багато і хочу після гарантії поставити газ так як бензину вона бере реально при спокійній їзді по місту 12-15 літрів, залежно від жари, холоду, корків... Те що вам будуть росказувати про десять літрів, можете уважно послухати...
На рахунок палива, то заливаю тільки 95-тий на ОККО, на минулому тижні пробував Шелл, росхід відразу збільшився до максимального. Взагалі перепробував за цей період інші варіанти заправки, самий нормальний на сьогодні 95 ОККО. Думка моя, практика моя так що обзивати не треба, на цій фірмі не працюю, родичів там не маю, кажу реально як є.
На рахунок потужності, то 155 чи 150 я так і не зрозумів скільки їх там є, то звичайно на неї в ідеалі хоч би 200. Але їздити можна. Мені важко звикнути, бо попередня машина мала 250 коників. Брав повний привід, так як попередня машина була на повному і інших варіантів розглядати не хотів. Тут на ваш смак.
Можу сказати, що машина дуже м’ягка. Я думаю, що це тому що в мене диски не 19-ки, які ідуть в топі, в мене стоять 17-ки. Спочатку машина була твердіша, але після першої поїздки на рибалку трьох мужиків по 100 кг і допобладнання в багажнік, машина повернулась додому з м’ягкістю Мерседеса.
Обезшумка хороша. Акукстіка навіть в базі працює не погано, навігація норм, звязок з телефоном просто супер, підігрів руля - це просто казка, сідухи гріють як бєшані, повний привід норм, камера заднього вигляду супер.
За 25000 км і десять місяців їзди машиною задоволений, бажання продавти і міняти немаю. Машину раджу, якщо щось забув допишу.
Плюсы автомобиля:Плюсів багато мінусів меньше, тому напишу їх.
Минусы автомобиля:Стераються кнопки телефону і регулювання звуку. По гарантії поміняли якусь резинку в ходовій майже відразу, але ятак розумію, що це майже у всіх відразу міняють. По гарантії поміняли камеру заднього вигляду. Хотілось би меньший росхід.
Вітаю в клубі тушкановодів!
Трохи не згоден по підвісці - могла би і м'якша насправді бути. Теж маю на 17 дисках, і все-таки жорсткувата, тестив також Мазду СХ-5, Тойоту C-HR, Субару XV - от там ідеал
Hyundai Tucson модель для нас не новая, ведь мы уже были и на ее первом выездном тест-драйве, и брали машину после локальной презентации. Тогда мы прокатились на 2-литровой бензиновой версии. Но не так давно под капотом Тусана появился турбированный мотор 1.6, которого у нас не