Модельный ряд Hyundai

Отзыв о Hyundai Tucson 2008 года


Автомобиль: Hyundai Tucson 2008 г.в., внедорожник, механическая коробка передач, Полный привод , пробег - 108000 км, двигатель - 2.0 бензин
Автор: Діма (Украина, Львов)   14.02.2014
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 2
Общая оценка4.0

Взяв автомобіль в грудні 2013. Відверто кажучи планував брати Субару Аутбек, але живих, або по адекватній ціні екземплярів не знайшов. До того мав багато автомобілів, переважно німецьких мінівенів В-С класу. Вирішив для себе, на зиму взяти щось повнопривідне.

Доречі я зняв відео про свою машину за цим посиланням: http://www.youtube.com/watch?v=WEREXnpx_2s

Двигун:

Досить потужний, але машину атлетом не назвеш. Кіа Ріо з мотором 1.4 їде динамічніше, і це правда - заміряв! Досить сильно шумить на трасі, я б рекомендував робити додаткову обезшумку моторного відсіку. Трохи бере масла, але в межах норми (1-1.5 л/15000км). Добре тягне з низів.

Розхід:

Місто 12.3л/100км в режимі пробки і їзда по центру (з швидкістю макс 40км/год) без пробок і на пустих вулицях 10.5. Траса 9.5/100км при їзді 120-140 і частих обгонах. При їзді 90-100 км/год в районі 7.3-7.5л/100км. Окрема тема те, що машині реально всеодно на 92 чи 95 бензині їздити. На 92 розхід трохи падає на 0.2-0.3 л/100км. і чисто субєктивно краще тягне з низів.

Ходова і керування:

Єнергоємка і досить жорстка, в поворотах досить сильні крени, але явно менші ніж на рамних позашляховиках.

На швидкості 120 вискочила під колеса здоровенна собака, різко смикнув кермо в одну і другу сторону - я реально злякався що перевернусь, ЕSP в таких ситуаціях виручає! В принципі чекати іншої поведінки від машини з кліренсом 20см і високопрофільною резиною не приходиться, але я просто до такого не звик.

Взагалі на трасі таке відчуття що машині все пофіг, маленькі ямки не помічає, розганяєшся до 120-130 і просто їдеш в тиші, трохи погойдуючись, але це відчуття оманливе бо гальмує і повертає на таких швидкостях погано, дуже погано! Але ще раз повторююсь - це не болід, і навіть не легкова машина! Тут в поворотах і при гальмуванні треба розраховавати з запасом!

Гальма спочатку здались тупуватими + довгий хід педалі, але що є мінусом на чистому асфальті в результаті стає плюсом на снігу і слизькому покритті. На слизькій дорозі можна дозовано гальмувати до втручання АБС і це корисно! Насправді машина гальмує нормально просто треба глибоко втискати педаль.

От, що реально порадувало, я би навіть сказав розсмішило так це ціна на оригінальні запчастини. ОРИГІНАЛЬНІ сайлентблоки коштують (їх там дофіга, але в середньому) 50 - 70грн., ну максимум 100 за шт.

Салон і ергономіка:

Коли сідаєш в перше розумієш, що це міні джип. Всі педалі мають хід рази в 2 довший чим в легковиках, хід КПП теж великий. Кермо крутиш багато, але великий плюс, що тут гідро- а не електропідсилювач - це дає нормальний зворотній зв'язок з дорогою.

Сидіння нормальні, легко підлаштувати під себе. Бракує бокової підтримки (в пасата, октавії А5 краще на порядок), якщо 2-3 години за кермом починає нити спина. Приємно здивувала оббивка сидінь - дуже легко переводиться зі стану “все, машину засрали- пора в хімчистку, ” в стан “прямо як нова” простим протиранням вологою тряпочкою.

Для любителів возити всяке маленьке барахло придумано купа відсіків.

Багато читав про дешевий пластик панелі приборів, багажника і що він легко дряпається. Ну, дійсно виглядає гірше чим в VW, але це помічаєш коли купуєш машину, а далі уваги не звертаєш. В принципі при великому бажанні можна подряпати все, що завгодно, але в мене такого бажання немає - тому і не дряпається!

Якість підгонки деталей і самих матеріалів до німців не дотягує, але зроблено добротно і надійно в мене нічого не скрипить і не шумить на відміну від декількох німців в яких то тут то там щось поскрипувало.

Коли звикаєш до посадки і ергономіки то важко потім сідати в легкову. Зразу починається - блін, а чого педалі так близько а кермо так далеко, а чого в неї треба ниряти а не просто сідати? А чого панель так високо і не видно капот і взагалі чого тут так тісно???

На задньому ряді місця достатньо, сидіння звичайні є підлікотник з підстаканниками і немає центрального тунеля (перший раз таке бачу - це зручно).

Окрема тема це нафаршированість машини за ці гроші і на цьому варто зупинитись!

Значить з корисного тут є: підігрів всього підряд (передніх щіток, сидінь, дзеркал), датчик світла, парктронік задній, клімат, електропакет повний, електроскладання дзеркал (не те, щоб дуже необхідна річ, але є!) коротше німецькі брати дуже тихо курять в стороні! З життєво необхідних речей є ESP, ABS, 2 Airbag.

Ще пару слів, і так катався на різних версіях і комплектаціях тушканів моїх родичів і друзів, а також на іх35.

Їздив день на 2.0 АТ бензин 2007 р.в., можу сказати одне - їде тупіше (гірша динаміка розгону) і споживає більше і при чому значно(в сестри розхід 16л/100км по місту) якщо їздити без надриву то по місту в 13-14л/100км. можна вписатись.

Катався пасажиром на 2.0 МТ 2008 р.в. дизель, в принципі різниці зі своєю не відчув. Тільки, що дизель шумить на холостих і в мене таке враження, що гірше на обгонах на трасі (там же 110 к.с. якщо не помиляюсь) і до речі по розходу палива теж не є аж страшно економічніший особливо по місту - 10-11л/100км. місто і 7л/100км траса.

Також від'їздив, а точніше відмучав день катання на іх35 2012р.в 2.0 МТ бенз.

Пробачте мене всі власники такого автомобіля, але я не розумію як можна було так спаскудити туксон! Ходова жорстка і менш енергоємка, пластик в салоні вже скрипить(а пробігу в машини аж 10тис.км), не можна відключити ЕСП та заблокувати повний привід! Розхід по місту в товарища виходив 13-14л/100км. Шумоізоляція гірша ніж в туксона. Але головне як би ця машина ще коштувала як туксон, так він же на порядок дорожчий! Коротше не розумію...

Плюсы автомобиля: - Відмінне співвідношення ціна/якість. - Хороша ходова для вбитих доріг. - Хороший повний привід з можливістю заблокувати міжосьовий дифференціал. - Дешеві запчастини. - Багата комплектація. - Помірний апетит. - Зручна посадка.

Минусы автомобиля: - Погана керованість і гальма на високих швидкостях (але це мінус всіх паркетників). - Погана обезшумка двигуна і колісних арок. - Гірша ніж у німців підгонка і якість метеріалів салону.

Совет покупателю: Всі поради у відео...

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Vladimir-81  

Для Туксона дизель предпочтительней.

+3-1ОТВЕТИТЬ  
rdiesel  

9 литров соляры на Туксоне тоже не айс.

ОТВЕТИТЬ  
Vladimir-81  

Дизель кушает 9 литров, но он хоть машину тянет, 2.0 бензин там вообще дела плохи: тяги катастрофически не хватает и расход...

+2ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Hyundai Tucson: Свой среди своих
Свой среди своих

С первых минут этот «паркетник» от Hyundai за 893 тысячи рублей (32 300 у.е.) с двигателем объемом 2,7 л и автоматической коробкой передач подкупает живой динамикой и хорошей управляемостью. Обзорность превосходна, поэтому к вседорожным габаритам машины повышенного вседорожного формата привыкаешь быстро.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Tucson

Hyundai Tucson 2021 Hyundai Tucson 19.900$ 2021 24.000 км
Hyundai Tucson 2020 Hyundai Tucson 29.000$ 2020 28.000 км
Hyundai Tucson 2017 Hyundai Tucson 18.500$ 2017 122.000 км
Hyundai Tucson 2017 Hyundai Tucson 5.500$ 2017 5.000 км
смотреть все
объявления