Обсуждение Hyundai Tucson
Комплектація dynamic 2.0 бенз(читав мотор допрацювали) за 28 має все необхідне(як на мене). Зовнішній вигляд контраверсійний,але мені заходить
+3-3ОТВЕТИТЬДивно що на сайті нема інфи по гібриду, спочатку подумав не буде в нас на ринку, але вже знайшов прайси на гібрид в офіційних дилерів
+2ОТВЕТИТЬДизайн прикольный,пока новая модель цена конечно завышена,странно что с LED фарами начинается от 33$много конкурентов подешевле и побогаче.Ждем обзор от Infocar!
+10ОТВЕТИТЬТо-то, Будь ласка приклади моделей дешевше і головне більш багаті і повний привід міг би бути з необхідності.
За 28тис вічнозелених є 2зон клімат, слідкування за полосою з підкермовуванням, екстренне гальмування при фронт зіткненні, гарна мультимедіа, датчикитиску в шинах, круїз в принципі всі сучасні системи окрім сліпих зон і лед фар. За 150 долл додаєш у офіціалів біксенон і катаєшся. +2К зелених повний привід.
Т-Рок менший і вигляд має сумний. Сітроени+Пежо дорожчі на 2К і не буде електронних систем (полоса та гальмування).
Треба модель рівноснічну за розмірами, ДЕШЕВШУ та з більшою комплектацією.
Чекаю в студію варіанти.
Сергій Баранов, Mazda cx5 посмотри для начала, там правда нет торможения экстренного и удержания в полосе, но с нашими дорогами эти функции пока бесполезны .В Tucson за 28 K . нет эл.привода багажника, эл.сидение водителя, складывания зеркал, парктроника переднего, сидения тряпка только. Каждому своё, хочу в живую посмотреть заехать Tucson , возможно можно что-то добавить как доп.
+1-1ОТВЕТИТЬДизайн Tucson 2015 року мав якийсь баланс. Цей дизайн ніби 13 підліток малював. Може в живу краще, але не знаю....
+6-3ОТВЕТИТЬЖду тест-драйв с описанием принципа работы гидрида, сравнение с другими гибридами.Спасибо !
+5ОТВЕТИТЬBrick, в салонах вже з'явились гібриди, моя суб'єктивна думка, був на тесті і rav4 і гібридного Тусана. В майбутньому, якщо буде ще актуальна покупка цього класу авто, а не більшого, я оберу таки Тусан. По салону, порівнюючи їх двох Тусан далеко попереду, принаймі в мене запитань не виникало, крім лакового пластику на центральному тунелі-консолі, думаю йому скоро будуть вафлі і не варто його було робити глянцевим.
По шумці Тусан краще, динаміка теж чудова, електро двигун миттєво стартує, потім відразу теж з низів ловить турбо двигун, тобто не ріже вухо виття 2.5 літрового двигуна який ти намагаєшся розкрутити щоб авто поїхало як це в Равчику.
З мінусів , на тесті було авто з 18ми дисками, ходова терпимо чутлива до дрібних нерівностей, ну як на мене, типово по корейськи, в максимальній комплектації буде точно відчуватись дискомфортно моментами на 19тих.
Двері, двері це теж корейська фішка, в кого був кореєць думаю зрозуміють, звук іноді як від консервної банки і ти ними або гримнеш надто сильно, або не закриєш, хоча з часом до цього звикаєш і це для мене не проблема, просто на деяких тестах звучали фрази що вони почали зачинятись преміально
А загалом, моя суб'єктивна думка, мені гібрид Тусан зайшов, прікольна сучасна машина, кому важливі різні сучасні фічі і системи безпеки оцінять. Хто любить архаічність поливатиме какахами і скаже що це дорого не ліквідно і ТД.
І ше, "планшет" за баранкою-ну дуже на любітеля як кажуть. Ну шось не то! Думаю піде не так як минулий.
+6-1ОТВЕТИТЬДекілька днів вже катаю на Тусані 2,0 бензин передній привід. Комплектація Динамік.
Той салон, "що дихає" на вже мертвій брущатці Володимирського узвозу, вулиць Прорізна та Володимирська не видав жодного звуку. Проїхав приблизно 300 км і ні разу не зустрівся з ситуацією, коли двигуна не вистачило. Системи тримання у полосі працюють ненав*язливо та читають напівзатерту розмітку, реально допомогають триматися в полосі при повороті на швидкості. Двигун чутно після 3500 але без надриву... Кермується достатньо добре, ВАГами не мермував, але порівняно з Сонатами 2004 та 2009 на яких я поїздив - кермування мене задовільняє.
Освітлення на 4+. поставив у дилера в лінзи світлодіоди. Як в день не роблять але і навпомацки не їдеш то точно.
Зручне медіа-керування на кермі. Просто і зручно.
Сидіння зручні з гарною підтримкою боковою, але зад затискає трошечки. Можливо з незвички але то і до "заду" можна питання задати...
Далі дьогтю трохи. В основному стосується ергономіки:
- на задньому ряду сидінь спинки опускаються важілем це гут, а от для чого на водійському та пасажирському сидіннях "крутилка" ... !? це для мене загадка. Руку буквою "Зю" скручуєш і крююютиш... ну йомайо.
- Лікоть лівої руки покласти можна лише на карту двері зверху, де вона жорстка, а на м*яку частину то занизько виходить.... Кермо тоді майже на "помідорах" лежить. В принципі не критично але... для себе буде мабуть придбана подушечка гарна в дальні вояжі.
- Підлокотник центрального тунелю без додаткової ніші під м*якою частиною, тобто відкрив і маєш бокс... все.
Ложи все туди гарною купкою Якось би пережили клієнти здорожчання на 15 баксів... але то просто зручно двопозиційна ніша у підлокотнику.
- відсутня зверху біля освітлення ніша для окулярів... не трагедія, але знову але...Чохол для окулярів у той же бардачок або у підлокотник.
- багажник не відкривається в салону, немає кнопки. Хоча вона зайвою не була би. Можливо я не правий. Вже звикаю.
Ну і головне - авто дарить реально гарні емоції, єдине чого важко буде простити - це крутилка на сидінні ))
У підлокотник поставиться пару "косметичок" для дрібниць та футляр для окулярів.
Витрата палива в місті без заторів в районі 8,7л, міжмісто в режимі до 110 км/год - 7,5. Трохи дати газу до 140 і витрата по трасі буде 8,0-8,5. Сказати економно ні...але і не прожора, як його називають авансом.
На швидкості 120 зростає кількість шуму ззовні, не від дороги або двигуна, а як би "чуєш вітер"... Але це відчуваєш після реальної тиші яка є до 110... Трохи проїхав і звик, говорити можна при 140 без підвищення голосу.
Маю надію кому буде корисно. Намагався бути "без рожевих окулярів".
Сергій Баранов, ну так зробіть повноцінний відгук, щоб він був "на виду" і не загубився серед обговорення - буде корисно можливим майбутнім користувачам.
+3ОТВЕТИТЬВы что? Тачка за 27$ с задними механическими стеклоподъемниками и с кондиционером? Что за жлобство?
+2-2ОТВЕТИТЬПросто для інформації - в той "люстрі" на задній двері не знайшолося місця поворотом і вони переміщені в низ бампера. А це в свою чергу робить сигнал повороту менш помітним в міскиз пробках. Як на мене - це інженери нахалтурили.
+2ОТВЕТИТЬ4вд гібрид стартує від 39500у.е. в той час рав4 4вд гібрид від 35кусків. Тут або хьйонде дійсно якісніший в усіх сенсах (комфорт підвіски, якість салона і його скрипучість), або забули своє місце і свою нішу ))))
+1ОТВЕТИТЬJura, смысла в гибриде нет вообще. На гибриде 6 л, на двс 8-9л. Разница 3л на 100 км так себе экономия, когда за гибрид переплачиваешь 7-9т$. Уже тогда полностью электро,там экономия будет колосальная за 5 лет 5-10т$
+1ОТВЕТИТЬВитара 1.6 АТ, зараз підвищать плату за електроенергію і економія буде під великим знаком питання.
+2ОТВЕТИТЬМене цікавить інше - нащо було вказівники поворотів запихувати кудись під автомобіль? Де знаходиться задня світлотехніка (основна, на якій концентрується око водія, що їде позаду) і де знаходиться повторювач поворотів? Спочатку на Спортейджі таке зробили, а тепер перенесли цей "винахід" і на Таксон.
+2ОТВЕТИТЬ