Модельный ряд Hyundai

Отзыв о Hyundai Tucson 2016 года


Автомобиль: Hyundai Tucson 2016 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Полный привод , пробег - 22000 км, двигатель - 2.0 бензин + ГБО, комплектация - Express
Автор: Микола (Украина, Полтава)   23.08.2017
Расход в городе: 12.0 л/100км, по трассе: 8.2 л/100км, средний: 10.1 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 3
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 5
Общая оценка4.0

Авто придбане в середині 2016 року. До цього Ніссан Тііда, виникло бажання придбати щось безпечніше, враховуючи стан наших доріг. Одним із факторів вибору була можливість встановлення ГБО, тому дизель не розглядав, та фінансові можливості. Вибирав іх Ніссан Х-Трейл, Тойота РАВ 4, Рено Колеос та власне Хюндай Туссан. Інші варіанти не розглядав. КІА Спортейдж не розглядав по причині дизайну - просто не сподобався.

РАВ 4 - ГБО в салоні не встановлюють, якщо встановлюєш сам - авто повністю знімається з гарантії, та й по вартості - автомат передній привід комплектації Live бів дорожче на 18 тис.грн., ніж Туссан автомат повний привід.

Колеос - в автосалоні не було можливості протестувати авто.

Х-Трейл - двигун не придатний до встановлення ГБО, в автосалоні признались чесно, та й по вартості в тому році був на 2 тис.у.о. дорожчий.

По цих причинах вибір випав на Туссан, дизай також більше сподобався ніж РАВ та Колеос.

Я не великий спеціаліст в техніці, тому напишу своє враження як зможу.

Салон в цілому просторий, місця достатньо як для водія та переднього пасажира, так і для задніх пасажірів. Дверки авто та більша частина торпедо обшиті звичайним пластиком, що створює деякий дискомфорт - тут виробник можна сказати "пожлобився". Трохи слабувата шумоізоляція, задумуюсь щоб покращити. Підвіска також жорсткувата, особливу це відчутно тим, хто сидить ззаді, при швидкості 120 і більше. Проте якщо гарна дорога - отримуєш задоволення при 140-160, ідеш 100-110 - відчуття що ти стоїш.

Вибрав автомат, тому що в основному переміщаюсь по місту, далеко виїжжаю 1-2 рази на рік у відпустку. При обгонах автомат дійсно тупить на 2-3 секунди, але часто залежить від того, як ти рухаєшся перед обгоном.

Розхід палива. Заявлені виробником 11.2 л/100 км по місту і 7.2 л/100 км за містом - можна сказати "розводняк". Мінімально за містом вклався 8.2 - і це при швидкості 90-100, при 120 - це мінімум 9.0 - так показує бортовий. В місті бортовий показував мінімум 12, а так здебільшого 12.5. Сильно з цього приводу не хвилююсь, так як встановив ГБО.

ГБО встановлено відразу в автосалоні із збереженням гарантії на авто.

Окремо про ГБО, хоча це більше стосується тих хто його встановлював. ГБО встановлене на Профі-Газ в м.Полтава, установка Томасетто. Дана фірма має дозвіл на встановлення по гарантії на Хюндай, Рено, Ніссан. Впевнено заявляють що розхід по місту має бути 14-14.5л, за містом - біля 10л. По факту: місто 16.5 л (і це розхід трохи впав, спочатку було далеко за 17), за містом 12.5 л. Отримуємо збільшення розхіду на 30-40% проте заявлених 20%, однак всерівно значно економніше (при моїх обсягах ізди 15 тис.км/рік - ГБО окупилось за рік. (Пишу коли ціни на газ різко пішли вгору, при ціні більше 17 грн./л - економії практично не буде).

Раджу тим хто буде встановлювати ГБО - ретельно вибирати фірму по встановленню, якщо є можливість. В мене можливості не було - так як по гарантії встановлює лише Профі-Газ.

Стосовно ТО - в сервісі ТО на 15 тис.км вийшло трохи менше 3-х тис.грн. Вцілому вважею не дорого, в Ніссані за вже не гарантійну Тііду (5 років, 1.8 л двигун) платив майже теж саме, маючи скидку на запчастини біля 20%.

Вцілому авто задоволений. Це звичайно не німець чи люксовий японець, але і не китаєць.

Можливо мій опис допоможе комусь у виборі нового авто.

Плюсы автомобиля: Двигун - звичайний атмосферник, що значно надійніше ніж сучасні TSI та TDI (на мою думку), відносно недороге ТО, можливість встановлення ГБО, гарний зовнішній дизайн, просторий салон.

Минусы автомобиля: Жорсткувата підвіска, слабувата шумоїзоляція, розхід палива більше від заявленого, жорсткий пластик в салоні.

Совет покупателю: Вцілому дане авто досить пристойне. Бажано брати повний привід, значно безпечніше при засніжених дорогах, в лісі на піску. Мехініка чи автомат - це власний вибір кожного, але по місту все таки краще автомат.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

KoTb  

Да что ж такое.. у всех новых туксонов расход на 20-30% выше заявленого все пишут об этом

Мне нравится машина, вот свежий тест инфокар с новым двигателем выложил.

ответить   +2
Правдоруб  

Стосовно гбо: не вперше зустрічаю аномально-високий росхід газу на корейцях саме на автоматі, це очукуване. Та з сьогоднішніми цінами на газ більше 15грн за літр, установка гбо дуже сумнівне діло. Зрозуміло, що це сезоне явище, та всеж. І ще: так а що там з двигуном у Х-трейл, чому він не пристосований до гбо???

ответить   +2
Просто Коля  

Правдоруб, Стосовно ГБО на Х-трейл мені відповіли, що пробували ставити, але постійно горить чек несправності двигуна - чому так не сказали. Знаєте, ризиковано брати авто за такі гроші і постійно думати, щоб щось не сталось. Перед Туссаном був Ніссан Тііда, встановив ГБО BRC. Вперше чек загорівся десь через 1,5-2 місяці після встановлення при їзді по трасі. Проконсультувався з сервісом Ніссану, мені відповіли щоб поїздив 1-2 дні і чек має потухнути. Дійсно так і сталось. В подальшому чек постійно загорався при поїздках по трасі після того, як проїжжав десь 80-100 км. При пересуванні лише по місту чек ніколи не горів. Можливо це особливівсть Ніссанів і залежить від якості газу, не можу точно відповісти. На Туссані на газу проїхав 20 тис - такої ситуації не було.

ответить   +1
Правдоруб  

Просто Коля, я зустрічав на форумах також думку про непереносиміст двигунів Ніссану гбо, зокрема сучасного 1,6, кажуть, що душе швидко горять клапана та сідла під них

ответить  
волыняка  

у меня тоже тусан2017 на механике(колеса 19).Расход немного расходится с ттх,трасса минимально 7 скорость 90-130(бывает и 8.2 скорость 120-150) должно быть 6.3,город в принципе вкладываюсь 9-11.Пробег правда за 3 тыс.,возможно дальше упадет.Мое мнение,что расход очень-очень сильно зависит от стиля езды.У Вас тоже не большой пробег может с большим пробегом будет лучше.

ответить   +3-1
Просто Коля  

волыняка, Так у мене стиль ізди спокійний, режим спорт я взагалі не використовую.

ответить  
Azazello  

Томасетто не делает хороших форсунок, уточните какие у вас стоят форсунки, у меня Киа спортейдж с аналогичным мотором расход по городу 14-16 в зависимости от настроения если еду аккуратно выходит 14 если гоняю то 16 , трасс 11-14 еду 90-100 км/ч будет 10,5-11л а дальше чем быстрее тем более расход . В моём случаи расход реально процентов на 20-25 больше чем на бензине , но не выше 25 процентов точно. Гбо нужно не только правильно установить , так же важна точная настройка и форсунки очень желательно высокоскоростные и точные (рекомендую hana у меня такие установленны)

ответить  
Правдоруб  

Azazello, Вся проблема в том, что у больше чем 90проц. установщиков гбо настройка выполняется на автомате считыванием топливных карт. Редко кто лезет и играет с нестандартными углами опережения и прочим. При таком подходе, хорошие форсунки (типа Ханы) выигрывают у обычных только сроком службы и то при качественном газе. Ни на динамику, на на расход они сильно не влияют. Для экономичности больше эффект даст установка вариатора опережения зажигания, особенно для крупных по объёму движков.

ответить  
Просто Коля  

Правдоруб, Я також думаю, що проблема в тому - хто і як встановив і настроїв систему. Про Тііду я Вам писав про чек. Тепер про розхід. Встановлюв через Ніссан, сам не шукав. Але вони також встановлюють через Профі-Газ.Так от - двигун 1.8, розхід по місту бензин біля 10,5 л, по газу стало 13,5 л (+біля 30%), траса - бензин 7,0-7,2л, по газу стало 10,0 л (+35%). Хоча всі (в Ніссані і в Профі-Газ) доказували, що BRC дуже гарна система (в що я в принципі вірю) і збільшення розходу буде 10-12%.
Ще раз всім раджу ретельно вибирати компанію по встановленню ГБО.

ответить  
Slavik0080  

Все верно по расходу ,меньше 12л в городе (Накатом) не ест.Реальнее цифра 13-14л.

ответить   +2-1
Андрей Пирог  

хотел прочитать отзыв владельца,но после того как увидел ГБО, сразу понял что смысла нет.

ответить   +1-1

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Тест-драйв Hyundai Tucson: Без комплексов и почти без компромиссов
Без комплексов и почти без компромиссов

Сделав эффектную пластику и пройдя курс омоложения, он вернулся под прежним именем, сместив после шестилетнего «правления» модель ix35. Вернулся всерьез, надолго и с твердым намерением укрепить позиции Hyundai в сегменте компактных кроссоверов. Что ж, у Tucson все козыри на руках, а помимо них — отменная репутация «дореформенной» модели с тем же названием, которая поможет новичку застолбить место под солнцем.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Tucson

Hyundai Tucson 2016 Hyundai Tucson 24.600$ 2016 22.000 км
Hyundai Tucson 2012 Hyundai Tucson 13.900$ 2012 64.000 км
Hyundai Tucson 2011 Hyundai Tucson 13.000$ 2011 77.000 км
Hyundai Tucson 2010 Hyundai Tucson 12.300$ 2010 117.000 км
смотреть все
объявления